Tangram Sp. z o.o. Sp. z o.o. oferuje szeroką gamę sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń infrastruktury sieciowej. Współpracujemy z wieloma dostawcami gwarantując tym samym dużą dostępność oferowanych urządzeń oraz konkurencyjne ceny.

Gwarantujemy dostarczenie sprzętu do siedziby Klienta, rozpakowanie wraz ze sprawdzeniem kompletności i poprawności pracy urządzeń oraz wstępne przeszkolenie z zakresu obsługi urządzeń komputerowych.

Dodatkowo znajdą Państwo w naszej ofercie urzadzenia fiskalne
znanych polski marek:

  • ELZAB S.A.
  • POSNET POLSKA S. A
  • INNOVA S.A.
  • NOVITUS S.A.

W ramach zakupu urządzeń fiskalnych zapewniamy:

  • dostarczenie sprzętu na miejsce użytkowania
  • szkolenie z zakresu obsługi urządzenia
  • szkolenie z zakresu znajomości przepisów dotyczących zagadnień fiskalnych
  • fiskalizację wraz z przygotowaniem stosownych dokumentów

Oferty przygotowywane są indywidualnie po zapoznaniu się z potrzebami oraz wymaganiami klienta.

Zapewniamy także serwis gwarancyjny i pogwarancyjnych sprzedawanych przez nas urządzeń. Nasza firma posiada odpowiednio wyposażone zaplecze serwisowe pozwalające wykonywać większość napraw bezpośrednio u klienta lub w siedzibie naszej firmy. Dodatkowo współpracujemy z innymi serwisami autoryzowanymi na terenie kraju tak aby zapewnić Państwu najwyższej jakości opiekę techniczną sprzedawanych przez nas urządzeń.

Nasi serwisanci posiadają odpowiednie kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami oraz bogate doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu urządzeń specyficznych dla informatyzacji sektora służby zdrowia oraz farmacji.

Jesteśmy uprawnieni do świadczenia usług w zakresie serwisu wielu modeli urządzeń fiskalnych znanych polskich marek. Dysponujemy odpowiednią wiedzą techniczną oraz na tyle dużym potencjałem ludzkim aby podejmować skutecznie większość interwencji w dniu zgłoszenia awarii minimalizując czas przestoju urządzenia fiskalnego.

Istnieje możliwość dostarczenia urządzeń do serwisu osobiście lub skorzystania z usługi serwisanta, który spróbuje rozwiązać problem na miejscu u klienta a w razie niepowodzenia zabierze uszkodzony sprzęt do serwisu. Dla klientów z umową na "stały serwis" istnieje możliwość wypożyczania sprzętu na cały czas naprawy bez dodatkowych opłat.

Zgłoszenia serwisowe przyjmowane są telefonicznie oraz drogą mailową. Prowadzimy także dyżury telefoniczne po godzinach pracy biura oraz w soboty i dni wolne od pracy.

Zapraszamy do współpracy!

 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności Serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.