KS-ZZL - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

KS-ZZL to nowoczesny, kompleksowy Produkt Informatyczny wspomagający pracę działu kadr i płac, zaspokajający potrzeby szpitali, klinik, przychodni, aptek oraz firm nie związanych z medycyną.

Produkt KS-ZZL pozwala na rejestrację danych personalnych pracowników oraz czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, definiowanie dowolnej liczby składników płac, wydruk indywidualnych i zbiorowych list płac, dokumentów do Urzędów Skarbowych zestawień dla GUS oraz przygotowanie dokumentów dla ZUS. Program umożliwia generowanie dokumentów przelewów dla systemów bankowości elektronicznej (Home Banking).

KS-ZZL jest związany z systemem KS-FKW. Wymiana danych pomiędzy tymi aplikacjami odbywa się w sposób automatyczny, umożliwiając automatyczne rozksięgowanie kosztów związanych z wynagrodzeniami z dokładnością do pracownika, umowy, a nawet wybranej listy płac.

Produkt zawiera moduł Rejestrator Czasu Pracy umożliwiający automatyczną rejestrację godzin przyjścia i wyjścia przez podanie własnego hasła, za pomocą kodu przesłanego z czytnika.

Wszystkie dane są chronione przed osobami nieupoważnionymi systemem haseł i uprawnień.

Produkt został stworzony do pracy w środowisku Windows. Zastosowana technologia klient-serwer oraz relacyjna baza danych Oracle zapewniają bezpieczeństwo i dużą wydajność Systemu.

Produkt uwzględnia przepisy Kodeksu Pracy oraz inne ustawy związane z tematyką kadrowo-płacową i jest na bieżąco uaktualniany w ślad za zmieniającymi się przepisami oraz w przypadku zmian deklaracji.

Opis produktu pochodzi ze strony producenta oprogramowania: http://www.kamsoft.pl/
Szczegółowy opis znajduje się na: http://www.kamsoft.pl/prod/zzl/wiecej.htm

Producentem i właścicielem autorskich praw majątkowych do oferowanego oprogramowania jest KAMSOFT S.A.

 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności Serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.